Meer over Service Apotheek
Service Apotheek is een franchiseorganisatie met ruim 500 apotheken verspreid over Nederland. Dit maakt ons één van de grootste franchiseorganisaties van Nederland en daar zijn we trots op!
De aangesloten apotheken zijn zelfstandig ondernemers die wij ondersteunen bij onze gezamenlijke visie: de beste gastvrije farmaceutische experts van Nederland die leven met medicijnen makkelijker maken. Met deze visie verbeteren we de gezondheid van ruim vier miljoen Nederlanders op jaarlijkse basis.
Je komt te werken op het hoofdkantoor van Service Apotheek in Den Bosch. Je gaat aan de slag in een kleine organisatie met een grote achterban. We hebben echt passie voor onze klanten en werken intensief met elkaar samen. Dit gaat op een directe, informele manier waarbij iedereens bijdrage wordt gewaardeerd. Ons marketingteam bestaat uit 5 collega's (inclusief jezelf); samen delen we één kantoor binnen Service Apotheek.
Wat ga je bij ons doen?
Als marketing & communicatie adviseur ondersteun je ruim 500 Service Apotheken bij diverse marketing- en communicatievraagstukken. Gastvrijheid en klantgerichtheid staan centraal. Je zorgt voor het optimaal ontzorgen van zowel de lokale apotheken als de Service Apotheek-organisatie. Hierbij werk je nauw samen met collega’s van Service Apotheek en Mosadex, en onderhoud je contact met externe partijen zoals reclamebureaus en drukkerijen.
Jouw werkzaamheden bestaan onder andere uit:
Begeleiden van apotheken bij lokale marketing, onboarding en promotiecampagnes.
Opstellen en uitvoeren van communicatie- en promotieplannen voor producten en diensten.
Vertalen van b2c-uitingen naar de Service Apotheek-huisstijl in beeld, taal en toon.
Fungeren als marketing- en communicatiehelpdesk en leveren van op maat gemaakte campagnes via het promotieportaal.
Beheren en optimaliseren van het promotieportaal en verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid.
Beheer van het Social Media Service platform (Coosto) en uitvoeren van webcare.
Analyseren van campagnes en rapporteren van de resultaten.
Wat hebben wij je te bieden?
Voor deze functie krijg je van ons een salaris tussen de €3000 - €5000,- op fulltime basis per maand, gebaseerd op de werkervaring en kennis die je meebrengt.
Verder ontvang je van ons het volgende:
25 vakantiedagen
Goede pensioenregeling
Thuiswerkvergoeding van €2,40 netto per dag
Kortingsregeling voor zelfzorgproducten
Toegang tot online trainingen via GoodHabitz
Wat breng je zelf mee?
Voor deze functie zijn we op zoek naar kandidaten die beschikken over:
Minimaal hbo werk- en denkniveau;
Eerder opgedane werkervaring in een vergelijkbare functie, waarbij de inhoud van de functie belangrijker is dan het aantal jaren dat je werkzaam bent geweest.
Kennis van online (marketing) & communicatie en social media
Je communiceert helder, direct en met respect. Jouw adviezen zijn overtuigend en goed onderbouwd. Servicegerichtheid zit in je DNA: je zet dat extra stapje om onze apotheken te ondersteunen en succesvol te maken.
Samenwerken vind je vanzelfsprekend; je zoekt actief de verbinding met collega’s en werkt graag in een dynamische omgeving. Je hebt een sterke drive om bij te dragen aan de Nederlandse (farmaceutische) zorg en voelt je betrokken bij de maatschappelijke impact van je werk.
Ben je enthousiast geworden over deze functie?
Dan horen we graag van je!
Je kunt contact opnemen met onze recruiter Emiel via werkenbij@mosadex.nl of op zijn mobiele nummer via telefoon/WhatsApp (06 11 59 19 06). Ook als je nog vragen en/of twijfels hebt, of meer wil weten voor je solliciteert, nodigen we je van harte uit om contact op te nemen. We gaan graag met je in gesprek!
Ons sollicitatieproces
Je vindt alle informatie over ons sollicitatieproces op: https://www.mosadexgroep.nl/werken-bij/solliciteren