Meer over Pharme
Pharme is dé expert op het gebied van medicijntekorten en pakt dit groeiende probleem in Nederland actief aan. We bieden oplossingen voor (ziekenhuis)apotheken wanneer essentiële medicijnen tijdelijk of langdurig niet leverbaar zijn via reguliere groothandels.
Bij Pharme geloven we dat medicijntekorten in Nederland niet zouden mogen bestaan. Onze missie is om samen met leveranciers en apothekers dit probleem terug te dringen, zodat patiënten altijd toegang hebben tot de medicijnen die zij nodig hebben.
Je werkt vanuit ons kantoor aan het prachtige Wilhelminapark in Utrecht, een inspirerende omgeving waar innovatie en samenwerking centraal staan. Je komt te werken in een klein, gedreven team waar korte lijnen zijn en intensief samengewerkt wordt. In de functie rapporteer je aan de Operationeel Manager.
Pharme is onderdeel van Mosadex Groep, een belangrijke speler in de Nederlandse farmaceutische zorg.
Wat ga je doen?
Door bestaande geneesmiddeltekorten kunnen apotheken hun patiënten soms niet van de benodigde medicatie voorzien. Dit is waar jij bij Pharme te hulp schiet; je beantwoordt vragen van apothekers, gaat op zoek en vindt samen met onze leveranciers de beste oplossing voor elk medicijntekort. Hierbij vind je steeds de optimale balans tussen de beste prijs, snelste levertijd en beste beschikbaarheid. Uiteraard met de hoogste kwaliteit.
Als farmakundige speel je voor Pharme o.a. een cruciale rol in het waarborgen van het kwaliteitssysteem. Bovendien draag je actief bij aan de ontwikkeling en uitvoering van commerciële strategieën. Je bent samen met collega's verantwoordelijk voor het onderhouden en uitbreiden van klantrelaties om klanttevredenheid en loyaliteit te bevorderen. Daarnaast analyseer je de klantbehoeften en concurrentie om kansen te identificeren en te benutten.
Wat krijg je van ons?
Bij Pharme werk je in een uitdagende en dynamische organisatie midden in de maatschappij, waar jouw werk er écht toe doet. We stimuleren jouw (persoonlijke) groei via ons High Performance Organisation (HPO) programma en geven je zo de ruimte om jouw talenten optimaal te ontwikkelen.
Verder bieden we je:
Een salaris tot maximaal €3.500 o.b.v. een fulltime (40 uur ) dienstverband, gebaseerd op de kennis en ervaring die je meebrengt.
Flexibel werken – een mix van thuiswerken en werken op ons kantoor in Utrecht. Wij zorgen voor een uitstekende thuiswerkplek.
Een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband bij goed functioneren.
Toegang tot GoodHabitz, een persoonlijk ontwikkelingsplatform met een breed aanbod aan (online) trainingen.
Aan- en verkoop van verlofuren
Deelnemen aan onze leasefietsregeling, waarbij we €40,- per maand bijdragen
Gezellige teamactiviteiten, zoals teamlunches, teambuildingssessies en uitjes.
Naar wie zijn we op zoek?
We zoeken een commercieel ingestelde en servicegerichte professional met sterke organisatorische, analytische en communicatieve vaardigheden. Je neemt in ieder geval het volgende mee aan kennis/ervaring:
Je bent (bijna) afgestudeerd farmakundige.
Je bent bekend met GDP.
Ervaring in de farmaceutische industrie is niet noodzakelijk, maar is wel een extra reden om je uit te nodigen
Je hebt affiniteit met klantrelatiebeheer en denkt proactief mee in oplossingen, waarbij je zelf initiatief neemt en voorstellen doet. Je bent leergierig en gemotiveerd om je ergens volledig in te verdiepen en eigen te maken. Jouw gestructureerde aanpak zorgt voor een vlotte afhandeling van vraagstukken.
Interesse gekregen?
Dan horen we graag van je! Je kunt solliciteren via https://www.mosadexgroep.nl/werken-bij of door een e-mail te sturen naar werkenbij@mosadex.nl.
Heb je nog vragen, twijfels of wil je eerst meer weten? Geen probleem! Neem gerust contact met ons op via werkenbij@mosadex.nl of via telefoon/WhatsApp op 06 1159 1906.