Wie zijn wij?
De Nederlandse Drogisterij Service (NDS) is de organisatie achter de drogisterijformule van DA. DA heeft ongeveer 300 zelfstandig opererende winkels binnen het Nederlandse retail-landschap, verspreid over alle provincies.
Onze gedachte: Als je lekker in je vel zit, sta je positief in het leven!
Als Commercieel Assistent maak je deel uit van een enthousiast team bestaande uit een unit manager, category manager(s) en commercieel assistent(en). Samen werk je als 1 team om de categorieën die ons assortiment vormen zo succesvol mogelijk te maken. Omdat wij een bedrijf zijn met korte lijnen, wordt er snel geschakeld en vindt er makkelijk overleg plaats. Je krijgt de vrijheid om je eigen tijd en werkzaamheden in te delen, waarbij we 2 vaste dagen op kantoor werken (dinsdag en woensdag).
Wat ga je bij ons doen?
In deze functie als commercieel assistent ben je verantwoordelijk voor het contact tussen verschillende van onze afdelingen, onze leveranciers en onze ondernemers. Je werkt nauw samen met je collega’s van category management en helpt hen uiteenlopende, (met name) ondersteunende werkzaamheden. Jij bent het aanspreekpunt voor onze leveranciers als het aankomt op ons assortiment en promoties van artikelen en zorgt ervoor dat wij on- en offline goed vertegenwoordigd zijn. Je vraagt promoties aan, denkt na over hoe een promotie in te zetten en zorgt voor controle op het resultaat. Hierbij gebruik je onze folders, consumentenmagazine, verschillende social media kanalen en onze webshop.
Volop ruimte om gebruik te maken van je creativiteit en commercieel vermogen, samen met onze collega’s!
Wat hebben wij je te bieden?
Wij richten ons op kandidaten met een salarisindicatie van (maximaal) rond de €4000,-. Ben je een starter? Dan zal het salaris rond de €3000,- (op fulltime basis)per maand uitkomen. Heb je al meer werkervaring? Dan doen we je graag een salarisvoorstel dat passend is bij de kennis en ervaring die je meebrengt. Daarnaast ontvang je van ons:
Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer (woon-werk) en €0,35 per kilometer (werk-werk)
24 vakantiedagen
Thuiswerkregeling + netto thuiswerkvergoeding (€2,35 per dag)
Opleidingsmogelijkheden en ruimte om jezelf te kunnen ontwikkelen in je loopbaan.
Wat zoeken wij in een nieuwe collega?
We zijn voor deze functie op zoek naar kandidaten die beschikken over minimaal een afgeronde mbo-opleiding, gecombineerd met eerdere werkervaring met de werkzaamheden van category management/inkoop, dan wel werkervaring hebt binnen een retail omgeving.
Belangrijker dan dat vinden wij de juiste persoonlijkheid bij de kandidaat. Wij zoeken een collega die goed zelfstandig kan werken, klantgericht is, flexibel is en bereid is om handen flink uit de mouwen te steken. Daarnaast ben je proactief en je doorzettingsvermogen gebruik je om dingen van A tot Z secuur af te ronden.
Ben je enthousiast geworden over ons verhaal?
Dan horen we graag van je! Je kunt solliciteren op deze functie via de website van Mosadex, of door je sollicitatie te sturen naar werkenbij@mosadex.nl. Voor vragen over de vacature Ook als je nog vragen en/of twijfels hebt, of meer wil weten voor je officieel solliciteert, kun je via dit e-mailadres contact opnemen.
Hoe ziet onze sollicitatieprocedure eruit?
1. Je toont je interesse
We nemen telefonisch contact op om je sollicitatie te bespreken en een aantal vragen te stellen. Hebben we een positief gesprek? Dan gaan wij ons best doen om zo snel mogelijk een eerste kennismaking te plannen op locatie in Lelystad.
2. Gesprekken op ons kantoor in Lelystad
In twee gespreksrondes kijken we of er van beide kanten een klik is en kun je alvast kennismaken met een aantal van je nieuwe collega’s. Uiteraard krijg je tijdens dit gesprek de ruimte om je vragen te stellen en maken we goede afspraken over het vervolg.
3. Gesprekken afgerond?
We doen je een aanbod dat passend is bij je kennis en ervaring en lichten je graag toe hoe het arbeidsvoorwaardenpakket eruit ziet. Uiteraard bieden we je de ruimte hierover met ons in gesprek te gaan.
4. Akkoord?
Je tekent je overeenkomst en we heten je van harte welkom in ons team en binnen ons mooie bedrijf! We gaan ervoor zorgen dat we alles goed voor je regelen zodat je op je eerste werkdag een vliegende start beleefd!