De verkoop van uw Service Apotheek Merk-producten een boost geven? Dat doet u met onze maandelijkse display.
Via deze display biedt u aankoopvoordeel voor uw klant. De rest verzorgt Service Apotheek! U ontvangt een compacte baliedisplay met een maximale voorraad gebaseerd op reguliere afzetcijfers. Daarbij hanteren we een maximale inkoopwaarde. Vanzelfsprekend ontvangt u iedere maand producten in de display die gangbaar zijn voor de tijd van het jaar. Tot slot: op de achterkant van de display staan verkooptips, handig als geheugensteuntje!
Doet uw apotheek mee aan het frontoffice-concept? Dan ontvangt u vier keer per jaar een etalagepakket, afgestemd op de seizoenen. Daarnaast adviseert Service Apotheek u over het inrichten van uw schappen.
Een sfeervolle etalage brengt uw klant op ideeën om iets te kopen en zet aan tot impulsaankopen. Door uw etalage een aantal keer per jaar te veranderen, creëert u bovendien de verwachting dat u een actueel en vernieuwend assortiment voert. De inhoud van het pakket wisselt, maar kan bestaan uit blow-ups van producten, posters, actiewobblers en aan het seizoen gerelateerde materialen.
Is uw apotheek als Service Apotheek herkenbaar in het straatbeeld? Dat vindt Service Apotheek belangrijk.
De kracht van het collectief schuilt namelijk ook in een zichtbare, eenduidige huisstijl. Daarom hebben wij samen met een partner diverse in- en outstore communicatiemiddelen ontwikkeld in de Service Apotheek-huisstijl. Denk aan raam- en baliestickers, een bord met uw openingstijden, gondola’s, actiezuilen en lichtbakken. Het basispakket is verplicht voor iedere Service Apotheek. En daarnaast faciliteren wij ook naambordjes en bedrijfskleding!
Gevoelsmatig de wachttijd van klanten halveren en tegelijkertijd belangrijke informatie communiceren? Dat kan met Mosavizion. Voor Service Apotheken ontwikkelt Service Apotheek speciale content. Download hier de Mosavizion-brochure.
Filmpjes die passen bij actuele projecten, aanbiedingen of het nieuwe Leef!-magazine. U voegt hier zelf eenvoudig persoonlijke boodschappen aan toe. Op de Mosavizion-website vindt u de handleiding en een aantal praktische filmpjes.
Service Apotheek zorgt dat u als franchisenemer op de hoogte blijft van de laatste ontwikkelingen binnen de formule. En vanzelfsprekend faciliteert Service Apotheek op regelmatige basis nieuwsbrieven die u kunt inzetten richting uw klanten.
Voor uw team
Elke dinsdag ontvangen alle apotheken de Service Apotheek-nieuwsbrief. Met daarin het laatste nieuws over o.a. e-learnings, bijeenkomsten en lopende projecten. Op iedere laatste donderdag van de maand verstuurt Service Apotheek een speciale OTC-nieuwsbrief voor apothekersassistenten. Met prijswijzigingen voor de komende maand, OTC-interacties, uitleg over de actuele zorgthema’s en displays en leveranciersinformatie. Dus heeft u een assistent die verantwoordelijk is voor het zelfzorgassortiment? Laat het ons weten!
Voor de klant
Een aantal keer per jaar biedt Service Apotheek standaard nieuwsbrieven aan die u kunt versturen naar uw klanten. Deze past u eenvoudig zelf aan met uw eigen contactgegevens.
Een eenduidige huisstijl is belangrijk voor een sterk imago. Daarom krijgt u bij Service Apotheek toegang tot een overzichtelijk drukwerkportaal.
Service Apotheek verzorgt uw briefpapier, kwitanties, visitekaartjes en spaarkaarten in de juiste Service Apotheek-huisstijl. Dat doen we samen met onze huisdrukker. U bestelt uw handelsdrukwerk eenvoudig via een overzichtelijk bestelportaal. U ontvangt een eigen inlogcode waarmee u bovendien inzicht heeft in uw bestelhistorie. Voor een snelle levering wordt gezorgd!
Daarnaast verzorgt Service Apotheek het grafisch ontwerp van uw lokale uitingen zoals posters, flyers, nieuwsbrieven, advertenties en zelfs bedrijfswagens. U heeft de keuze uit verschillende vaste templates waar u zelf uw eigen boodschap aan kunt toevoegen. Aan het ontwerp zijn geen kosten verbonden. Het drukken en verspreiden komt wel voor uw rekening.
De veranderende marktomstandigheden beïnvloeden het werk op de apotheekvloer. Maar denk ook aan algemene trends in de maatschappij, zoals toenemende agressie. Door te investeren in de emotionele band met uw klant maakt u het verschil in een markt waar de diensten veel op elkaar lijken.
Daarom faciliteert Service Apotheek de volgende trainingen:
Neem contact met ons op over de mogelijkheden voor een training bij u in de apotheek.
Maak van uw verpakkingsmateriaal promotiematerialen! Service Apotheek heeft bijna 20 verschillende verpakkingsmaterialen met eigen logo in het assortiment. Van blokbodemzakken en papieren draagtassen tot poeder- en stripvouwdozen in diverse afmetingen. Zorg dat u deze 'extra visitekaartjes' altijd op voorraad heeft!
Met de Service Apotheek-website biedt u 24 uur per dag, 7 dagen per week service en informatie aan uw klanten. Dat hoort bij deze tijd, daarom is de website een verplicht onderdeel in uw abonnement.
De homepage is eenvoudig te personaliseren met uw contactgegevens, namen van apothekers en herkenbare foto’s van uw apotheek. Naast de website met actuele gezondheids- en geneesmiddelinformatie hebben uw klanten de mogelijkheid een persoonlijk dossier aan te maken om herhaalrecepten aan te vragen en instructiefilmpjes bij geneesmiddelen op het gemak terug te kijken. Bovendien heeft u een eigen webshop waar u een eigen assortiments- en prijsbeleid kunt voeren.
En bent u al bekend met de Service Apotheek-app? Uw lokale apotheek in iedere handtas of broekzak van al uw klanten. Dat schept pas een band!