Landelijke Kwaliteitsdag
Neemt u deel aan het multisite-certificeringstraject? Kom dan ook naar de jaarlijkse Kwaliteitsdag van Service Apotheek!
Deze dag is bedoeld om uw kennis over HKZ-certificeren bij te spijkeren. Maar ook voor intervisie met uw Service Apotheek-collega’s uit het hele land. En vaak zijn er sprekers die vanuit andere invalshoeken naar het begrip ‘kwaliteit’ kijken. U gaat vol inspiratie en energie naar huis! Naast de landelijke dag organiseren we twee keer per jaar regionale bijeenkomsten met een praktische inslag, begeleid door uw productspecialist HKZ.
MTO, KTO en OKA
Tevredenheid meten van stakeholders is een belangrijke sleutel voor een succesvolle bedrijfsvoering. Wat zijn uw sterkte punten, en moet u dus behouden? En waar liggen uw zwakke punten die voor verbetering vatbaar zijn?
Met Qualiview hebben wij een speciaal platform voor Service Apotheken ingericht. Service Apotheek faciliteert drie typen onderzoek: een medewerkers- en klanttevredenheidsonderzoek en een Onderzoeksprogramma Kwaliteit Apotheken (OKA). Bij u misschien beter bekend als mysteryguestonderzoek.
Misschien zijn de volgende expertises van Service Apotheek ook interessant voor u?