INLOGGEN

Salarisadministrateur

Den Bosch 32-40 uur hbo

Een zelfstandige functie waarin je een grote impact hebt én de ruimte krijgt je eigen tijd in te delen! Bovendien lever je door bij ons te komen werken een maatschappelijke bijdrage en heb je directe invloed op de financiële processen van een organisatie die de zorg voor miljoenen Nederlanders ondersteunt. Mosadex zoekt versterking voor het team salarisadministratie!

Zelfstandige rol

Meerdere bedrijven

Stevig adviseren

Solliciteer direct! Stuur door

Salarisadministrateur

Meer over Mosadex Groep

Mosadex Groep is een coöperatieve vennootschap voor- en door apothekers bestaande uit 12 verschillende ondernemingen. Wij zijn een belangrijke speler binnen de Nederlandse (farmaceutische) zorg en zorgen er, samen met ruim 1500 collega’s,  dagelijks voor dat de Nederlandse zorg toegankelijk, betaalbaar en patiëntvriendelijk blijft.

Vanuit ons hoofdkantoor in Den Bosch werken wij ondersteunend aan alle 12 ondernemingen die deel uitmaken van Mosadex Groep. Ons kantoor is gevestigd op bedrijventerrein de Brand, direct naast de A2 bij Den Bosch. Als je hier binnenstapt, tref je een no-nonsense bedrijf met een informele sfeer. Je werkt op een persoonlijke manier samen met je betrokken collega’s en er wordt gestuurd op de output die je levert. We geven je de ruimte om je agenda zelf in te delen, waardoor je tot 40% van je werktijd thuis- of op een andere plek kunt werken

Het team salarisadministratie vorm je samen met één ervaren collega. Je leidinggevende in deze functie is de Directeur HRM.

Wat kom je bij ons doen?

Wat deze functie uniek maakt, is de combinatie van zelfstandigheid, impact en de dynamische werkomgeving waarin wij ons begeven. Je wordt verantwoordelijk voor meerdere entiteiten binnen Mosadex Groep, en bent daardoor niet zomaar een schakel in de salarisadministratie. Je krijgt de vrijheid om verbeteringen door te voeren, processen te optimaliseren en echt eigenaarschap te nemen over jouw werk. Daarbij heb je een stevig adviserende rol naar je collega’s én heb je een grote invloed op (het beheer van) het salarissysteem.

Als salarisadministrateur ben jij de spil in een vlotte en foutloze salarisverwerking in ons salarissysteem (Nmbrs). Jij zorgt ervoor dat iedereen op tijd en correct betaald krijgt; van het invoeren van loonmutaties, het verwerken van declaraties en reiskosten, tot het opstellen van loonstroken en jaaropgaven. Je houdt de wet- en regelgeving scherp in de gaten en zorgt dat alles in lijn is met belastingen, sociale premies en afdrachten.

Verdere werkzaamheden waar je mee te maken krijgt zijn:

  • Beheren van personeelsdossiers en verwerken van verschillende mutaties in ons HR-systeem (Daywize)

  • Aanspreekpunt voor collega’s op gebied van salaris(administratie) en aanverwante onderwerpen

  • Contact met verschillende externe stakeholders, zoals pensioenfondsen en verzekeraar

Wat hebben wij je te bieden?

Voor deze functie ontvang je van ons een salaris tussen de €3500,- en €4500,-, gebaseerd op de kennis en ervaring die je meebrengt.

Is bovenstaand salaris niet toereikend? Neem dan vooral contact met ons op en we kijken graag hoe we tot een oplossing kunnen komen.

Verder krijg je van ons:

  • 24 vakantiedagen met de mogelijkheid tot onbeperkt aankopen van extra dagen;

  • Reiskostenvergoeding á 0,23 cent per kilometer;

  • Een pensioen dat wij volledig voor je betalen;

  • Thuiswerkregeling, waarbij 60/40 (kantoor/thuis) het uitgangspunt is en je voor elke dag thuiswerken een vergoeding ontvangt van €2,40 netto.

Wat breng je zelf mee?

Wij denken dat je de functie goed kunt uitvoeren als je beschikt over:

  • Hbo werk- en denkniveau, opgedaan door een opleiding of door werkervaring

  • Een aantal jaren werkervaring in een zelfstandige functie, waarbij je stevige kennis van wet- en regelgeving hebt opgedaan

  • Een PDL (Praktijkdiploma Loonadministratie)

  • Basiskennis van (werken in) Excel

  • Een beschikbaarheid van minimaal 32 uur (4 dagen)

Heb je naast je PDL ook VPS afgerond? Dan is dat voor ons een extra reden om je uit te nodigen.

Verder vinden wij het belangrijk dat onze nieuwe collega de volgende eigenschappen meebrengt:

  • Nauwkeurigheid. Het is van groot belang dat alle gegevens correct worden ingevoerd en verwerkt. Kleine fouten kunnen immers grote gevolgen hebben

  • Zelfstandigheid. Je draagt de verantwoordelijkheid over meerdere bedrijven van Mosadex en haalt daar je werkplezier uit

  • Analytisch vermogen. Jij doorziet je werk en weet afwijkingen te herkennen en op te lossen

  • Communicatieve vaardigheden. Je bent veelvuldig in contact met mensen binnen- en buiten de organisatie, dus het is van belang dat je transparant en duidelijk communiceert.

  • Oplossingsgerichtheid. Niet altijd alles zal gaan zoals je het vooraf bedacht hebt, maar je werk loopt gewoon door. Het is dus van belang om te denken in oplossingen.

Hebben wij je interesse gewekt?

Dan komen we graag met je in contact! Je kunt je interesse tonen bij onze recruiter Emiel via of telefonisch/via WhatsApp op 06 11 59 19 06. Twijfel je nog ergens over, heb je nog vragen of wil je eerst meer weten voor je solliciteert? Dan staat Emiel je graag te woord!

Solliciteer op deze functie

Solliciteer nu als jij interesse hebt in deze vacature! Zorg dat je de volgende documenten klaar hebt staan om toe te voegen aan je sollicitatie:

  • cv
  • motivatiebrief

Solliciteer direct!

Het laatste nieuws bij Mosadex B.V.

Heb je het laatste Mosadex-magazine al gelezen?

Bekijk 'm hier!


© Mosadex 2025
| Mosadex op social media: