Wie zijn wij?
De Nederlandse Drogisterij Service (NDS) is de organisatie achter de drogisterijformule van DA. DA heeft ongeveer 300 zelfstandig opererende winkels binnen het Nederlandse retail-landschap, verspreid over alle provincies.
Onze gedachte: Als je lekker in je vel zit, sta je positief in het leven!
Als Commercieel Assistent Private Label maak je deel uit van een enthousiast team bestaande uit een unitmanager, private label manager(s) en commercieel assistent(en). Samen werk je als 1 team om de categorieën die ons assortiment vormen zo succesvol mogelijk te maken. Omdat wij een bedrijf zijn met korte lijnen, wordt er snel geschakeld en vindt er makkelijk overleg plaats. Je krijgt de vrijheid om je eigen tijd en werkzaamheden in te delen, waarbij we 2 vaste dagen op kantoor werken (dinsdag en woensdag).
Wat ga je bij ons doen?
De rol van het eigen merk is binnen ons bedrijf erg belangrijk. Wij kunnen ons hiermee echt onderscheiden van onze concurrenten én kunnen onze klanten een kwalitatief maar vriendelijk geprijsd alternatief aanbieden in onze winkels.
In deze functie als commercieel assistent private label ben je verantwoordelijk voor het contact tussen verschillende afdelingen, onze leveranciers en onze ondernemers. Het ene moment ben je bezig met de vraag van een ondernemer over een van onze huismerkproducten, het andere moment kijk je mee naar een nieuw design voor onze shampoo-lijn en geef je daarover je mening. Tussendoor krijg je wellicht een vraag of klacht binnen van een van onze klanten en sta je hen te woord. Door onze leveranciers word je regelmatig geïnformeerd over lopende orders en vragen ze je wellicht iets over de opmaak van het laatste label.
Je werkt nauw samen met je collega’s van category management en helpt hen uiteenlopende werkzaamheden. Jij bent het aanspreekpunt voor onze leveranciers als het aankomt op ons huismerkassortiment en promoties van artikelen en zorgt ervoor dat wij on- en offline goed vertegenwoordigd zijn. Je bedenkt promoties, denkt na over hoe een promotie in te zetten en zorgt voor controle op het resultaat. Hierbij gebruik je onze folders, consumentenmagazine, verschillende social mediakanalen en onze webshop.
Wat hebben wij je te bieden?
Wij richten ons op kandidaten met een salarisindicatie van (maximaal) rond de €4000,-. Ben je een starter? Dan zal het salaris rond de €3000,- (op fulltime basis) per maand uitkomen. Heb je al meer werkervaring? Dan doen we je graag een salarisvoorstel dat passend is bij de kennis en ervaring die je meebrengt. Daarnaast ontvang je van ons:
Reiskostenvergoeding van €0,23 per kilometer (woon-werk) en €0,35 per kilometer (werk-werk)
24 vakantiedagen
Thuiswerkregeling + netto thuiswerkvergoeding (€2,35 per dag)
Opleidingsmogelijkheden en ruimte om jezelf te kunnen ontwikkelen in je loopbaan.
Wat zoeken wij in een nieuwe collega?
Voor deze functie is het van belang dat je jezelf herkent in de volgende zaken:
Je hebt een afgeronde mbo-opleiding, dan wel relevante werkervaring binnen bijvoorbeeld category management, inkoop en/of een retail omgeving
Je hebt interesse om (meer) te leren over al onze drogisterijartikelen
Je beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal goed
Je kan goed werken met Microsoft Office programma’s of bent bereid je hierin te verdiepen
Ben je enthousiast geworden over ons verhaal?
Dan horen we graag van je! Je kunt solliciteren op deze functie via de website van Mosadex, of door je sollicitatie te sturen naar werkenbij@mosadex.nl. Voor vragen over de vacature Ook als je nog vragen en/of twijfels hebt, of meer wil weten voor je officieel solliciteert, kun je via dit e-mailadres contact opnemen.