INLOGGEN

Voordat een geneesmiddel aan een patiënt wordt verstrekt, controleert het apotheekteam of het geneesmiddel bij de patiënt past, of de dosering klopt en of er geen wisselwerkingen optreden met andere geneesmiddelen die de patiënt gebruikt. Bij de start van het gebruik van een geneesmiddel zijn risico’s hoger en is er extra aandacht nodig voor de patiënt. De begeleiding bij een eerste terhandstelling omvat een gesprek met de patiënt waarin besproken wordt wat hij mag verwachten van het geneesmiddel.  

Herhaalservice

Een Service Apotheek wil topservice bieden voor zowel de klanten als de voorschrijvers. De herhaalservice is hierbij onmisbaar. De herhaalservice houdt in dat de medicatie periodiek, pro-actief wordt herhaald en gesynchroniseerd. Hiermee wordt de afhaaltrouw bevorderd. Met de herhaalservice wordt het apotheekproces voor chronische medicatie in de apotheek geautomatiseerd. Dit betekent voor onze klant: Gemak! Ontzorgen door veilige en geautomatiseerde levering van medicatie, elke drie maanden. En persoonlijk en deskundig advies is altijd beschikbaar!   

ServiceWijzer

ServiceWijzer is een online hulpmiddel voor de apotheekmedewerker bij het geven van het juiste advies rondom zelf te behandelen aandoeningen, volgens de laatste richtlijnen. De inzet van de ServiceWijzer verbetert de ervaring van de klant. Dit advies op maat inclusief niet-medicamenteuze adviezen kan ook aan de klant worden meegegeven.   


Misschien zijn de volgende expertises van Service Apotheek ook interessant voor jou?

Heb je het laatste Mosadex-magazine al gelezen?

Bekijk 'm hier!


© Mosadex Groep 2024
| Mosadex Groep op social media: