Mosadex Groep heeft diverse concepten ontwikkeld om de verkoop in jouw apotheek te verhogen. Zoals een apotheekwebsite inclusief webshop, verschillende huismerk-productlijnen en schapcommunicatie voor bij de handverkoopkasten.
Steeds meer klanten willen 24 uur per dag en op elke locatie gebruikmaken van de dienstverlening van een apotheek. Ook buiten openingstijden willen zij inzicht in hun medicatiedossier, informatie over de genees- en hulpmiddelen die zij gebruiken en online herhaalrecepten bestellen. Als Service Apotheek biedt je deze mogelijkheden via jouw website en een app.
Website en webshop
De moderne zorgconsument staat niet alleen aan de balie maar bezoekt jouw apotheek ook op internet. Dagelijks bezoekt ongeveer 10% van het aantal klanten dat aan de balie staat jouw website. Het is dus belangrijk dat je aansluit bij de behoefte online. NControl ondersteunt Service Apotheken hierbij met overzichtelijke en gebruiksvriendelijke websites waarop klanten de mogelijkheid hebben een persoonlijke pagina aan te maken, inclusief medicatiedossier. De website is gekoppeld aan een webshop met ruim 10.000 gezondheidsproducten (die niet conflicteren met het prijsniveau in jouw apotheek).
Service Apotheek app
Via de Service Apotheek app heeft jouw klant de mogelijkheid altijd en overal zelf de medicatie te beheren. De functionaliteiten zijn hetzelfde als die van het persoonlijk account op de website, maar dan direct toegankelijk via de smartphone. De app is gratis en beschikbaar in de App Store en Google Play Store.
Meer weten?
+31 33 450 50 60
info@ncontrol.nl
Goede instore communicatie zorgt ervoor dat klanten zelfstandig en eenvoudig in de apotheek kunnen navigeren en tot aankoop overgaan. Wij hebben diverse activerende en informerende concepten ontwikkeld voor jouw klanten. Voor Service Apotheken is er speciale signing beschikbaar.
Mosavizion
De wachttijd van klanten gevoelsmatig halveren en tegelijkertijd belangrijke apotheekinformatie communiceren, dat doet Mosavizion. Mosavizion brengt visuele boodschappen, zoals nieuwsberichten product- en apotheekinformatie onder de aandacht op een LCD-scherm.
Meer weten?
Neem contact met ons op. We helpen je graag!
+31 88 990 80 02 (optie 1)
info@mosavizion.nl
Zonder veel moeite een professionele publieksruimte? Met het OTC schappenplan abonnement geef je een professionele uitstraling aan de publieksruimte in jouw apotheek. Het uitgekiende assortiment, een logische groepsindeling en toepassing van de juiste schapcommunicatie vergoten de verkoopkansen! Wij ondersteunen je graag bij de realisatie van dit concept.
De voordelen?
Een op maat gemaakt advies passend bij jouw apotheek en klanten.
Je hebt zelf inspraak in het assortiment.
Jouw assortiment blijft zonder te veel tijdsinspanning actueel en aantrekkelijk.
Hoe werkt het?
Wij komen eerst bij je langs om de wensen en behoeften in kaart te brengen. Vervolgens ontwikkelen wij een geheel op maat gemaakt schappenplan en presenteren dit via een visuele afbeelding per kast. Het assortiment wordt gebaseerd op de landelijk bestverkopende artikelen bij apotheken. Daarnaast houden wij ook rekening met artikelen die je al veel verkoopt in jouw apotheek.
Als onderdeel van het abonnement ontvang je bij prijswijzigingen binnen jouw eigen schappenplan digitaal nieuwe schapkaartjes. Daarnaast ontvang je ieder kwartaal een overzicht van artikelen die binnen jouw schappenplan ‘uit de handel’ zijn gegaan en niet meer leverbaar zijn. Wij geven je daarbij een advies voor een plaatsvervangend product. Ieder halfjaar controleren wij het schappenplan op ontbrekende bestverkopende artikelen en ontvang je een advies met aanpassingen.
Meer weten?
+31 6 50 27 68 06
rluteijn@hollandpharma.nl
ServiceWijzer is exclusief beschikbaar voor Service Apotheken. De kracht van ServiceWijzer? Alle zelfzorgstandaarden direct aan de balie beschikbaar.
Inhoudelijk volgen we de KNMP-adviezen, maar voor de Service Apotheken hebben wij alvast een praktische vertaalslag gemaakt. De ServiceWijzer draagt bij aan uniform zelfzorgadvies: alle assistenten adviseren hetzelfde op basis van de meest actuele standaarden. Ook als het leeftijdsadvies voor een zelfzorgproduct plotseling wijzigt. De digitale ServiceWijzer passen we daar dan direct op aan.
Bovendien voegen we aan ServiceWijzer eigen zelfzorgstandaarden toe die niet in de KNMP-standaarden voorkomen. Zoals droge huid. Met een druk op de knop print u het zelfzorgadvies voor jouw klant.
Meer informatie?
+31 88 276 84 84
klantenbinding@serviceapotheek.nl
Onze website maakt gebruik van cookies om het gebruik en de functionaliteit te waarborgen. Meer informatie hierover vind je op onze cookie instellingen pagina.