Als product owner eHealth maak je onderdeel uit van het team Digitaal. Als specialist ben jij verantwoordelijk voor de (door)ontwikkeling en
implementatie van online services, zoals het online medicatiedossier, de
beheerfunctie, medicatie herhalen en de integratie met apotheeksystemen. Je gebruikt jouw kennis van het apotheekproces, de markt en techniek om
oplossingen te ontwikkelen die zorgen voor een excellente klantbeleving en de
apotheek versterkt in haar online positionering.
Wat je écht doet
Je formuleert een visie over hoe de patiënt overzicht
houdt over zijn medicatie, de interactie met de apotheek en de digitale ondersteuning
van het herhaal en uitgifte proces. Dit onderbouw je met jouw analyse en kennis
van de markt en apotheeksystemen. Die visie weet je om te zetten in concrete plannen en functionaliteiten, waarbij je goed de balans weet te vinden tussen de processen van de apotheek en de waarde voor de eindgebruiker. Binnen deze visie:
- draag je zorg voor een zorgvuldig ontwikkelproces
en implementatie, met daarbij de nodige communicatie, trainingen en materialen
om dit te ondersteunen.
- creëer je draagvlak en ondersteun je apotheken bij
het gebruik van de digitale diensten in de apotheek. Hierbij werk je nauw samen
met de buitendienst en helpdesk.
- volg je belangrijke marktontwikkelingen, richtlijnen
en wet- en regelgeving, en adviseer je proactief de collega’s over de toepassing
hiervan.
Wij vragen
- Een afgeronde opleiding op hbo- en/of academisch niveau.
- Minimaal 3 jaar relevante werkervaring als Product
Owner.
- Uitstekende kennis van apotheeksystemen, herhaalprocessen
en eHealth toepassingen.
- Ervaring met Agile (SCRUM) software ontwikkeling.
- Een innovatieve en klantgerichte instelling.
Waar ga je werken?
Service
Apotheek is een franchiseorganisatie met 475 aangesloten apotheken. Dit zijn
zelfstandig ondernemers die wij ondersteunen bij het behalen van onze
gezamenlijke missie: de beste farmaceutische expertise bieden en daarmee de
gezondheid verbeteren van ruim vier miljoen Nederlanders. Hoe we dit doen? We
zijn ambitieus, verbindend en vernieuwend en dat zie je terug in al onze
producten en diensten. Wij faciliteren onze aangesloten apotheken met
toonaangevende innovaties en we zorgen dat de uitstekende eerstelijnssamenwerking
en -zorg niet onopgemerkt blijft. Voor de klant betekent dit dat ze in een
Service Apotheek geholpen worden zoals zij dat willen. Je voelt daarbij dat het
draait om jouw gezondheid. We staan voor je klaar: fysiek in onze apotheken én 24
uur per dag online.
Wat mag je van ons verwachten?
Met reeds 290.000 gebruikers van de Service Apotheek app, 31.000
mensen in ons COPD/Astma zorgprogramma en 8.000 unieke bezoekers per dag op
onze websites bieden we jou een fantastische uitdaging om mee te helpen om onze
online producten naar “the next level” te brengen. En naast een marktconform
salaris, bieden we je ook nog eens een goede pensioenregeling.
Solliciteren?
Interesse? Stuur dan vóór 26 januari 2021 je motivatie en cv naar Carolien
Persoon, Operationeel Manager.
E c.persoon@serviceapotheek.nl.